Jom Wall Climbing…

 

DSC02395

 

DSC02412

DSC02380

DSC02407

 

DSC02385

 

DSC02410

apa citer ni bro.. panjat tak pakai kasut nih… hahah… saja jer kitorang pg panjat Wall Climbing ni… sham dah pernah naik dah dulu.. aku jer teruja sangat nak naik.. hambek ko… sampai board ketiga jer… lepas tu… tak lepas dah aku…

sebenarnya ni salah satu xtvt dalam karnival rakan muda ari tu kat kompleks rakan muda dong… aku tengok tak ramai sangat.. tapi tak taulah plak kan…

jenguk kami di : http://kelab-orraub07.blogspot.com

One thought on “Jom Wall Climbing…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s