Majlis Tamat Perguruan Seni Silat Gayong Pancasila

barisan tetamu

En. Aziz memberi ucapan2

 

DSC02707

 

persembahan 2

 

DSC02816

 

DSC02784

 

pesilat

 

tetamu

 en kamarazaman

En. Kamarazaman Alias, Guru Seni Silat Gayong Pancasila

heheh bila tengok gambar2 ni.. teringat plak lagu Seragam Hitam nyanyian kumpulan Kristal… apa kena mengena dengan kitorang ek dengan majlis ni… kami dijemput menghadiri majlis ni oleh kerana Sham merupakan salah Setiausaha Persatuan Silat (PESAKA) Daerah Raub.. dan juga bekas anak murid Seni Silat Gayong Pancasila ni… Aku?.. Aku P.A Sham jer… hehehe

Majlis tamat perguruan tahap 1 Seni Silat Gayong Pancasila ini juga dihadiri oleh YB ADUN Bt Talam, En. Aziz Bin Hj Mat Kiram, Ketua Pemuda UMNO, En. Arif Fadzilah serta Guru-guru Seni Silat Gayong Pancasila Daerah Raub.

Pesilat-pesilat yang diraikan juga turut mempersembahkan demonstrasi silat dan persembahan juga diserikan lagi oleh Pesilat-pesilat jemputan dari Persatuan Seni Silat Gayong Pancasila Kuala Lipis… menarik weh…

Akhir majlis.. kami dijamu dengan Pulut Kuning dan Rendang Ayam Kampung.. berselera sungguh kami makan…

Terima Kasih Daun Keladi…

3 thoughts on “Majlis Tamat Perguruan Seni Silat Gayong Pancasila

  1. Assalamualaikum

    Saya pernah belajar Seni silat gayung pancasila ni….dengan guru En. Kamaruzaman Alias (Abg Long) semasa bersekolah di dong…dan pernah tamat beberapa kali dan dapat Sijil sebagai Jurulatih….tp kini sudah sekian lama di tinggalkan, banyak yang dah lupa tapak/buah…macam mana jika saya nak ingat kembali silat ini memandang kan saya dah lama tinggalkan dan saya berhajat untuk kembangkan seni ini kepada anak-2 dan org ramai supaya ia tak hilang…sesiapa yang boleh bantu saya dipersilakan dan diucapkan ribuan terima kasih..e-mail saya fadzliVG@live.com atau angahnik@yahoo.com

Tinggalkan Jawapan

