My Journey 1 : Kuching, Sarawak

hehe… ni ole2 baru dari aku… aku berpeluang cuti2 malaysia ke Kuching, Sarawak… heheh “terbeli” tiket sebenarnya.. tapi takder lah mahal sangat kalau naik Air Asia.. tiket pun beli 3 bulan sebelum…

Semuanya guna duit sendiri… makan, penginapan.. pengangkutan.. masing2 kumpul duit… takder lah plak DITAJA atau sebagainyer… ni baru permulaan.. nanti aku letak post2 lain mengenai trip kami nanti..

DSC05256

Lepas keadaan kembali tenang… heheheheh… adalah beberapa keping gambar aku amik masa dalam kapalterbang tuh…..yang ni masa kapal berada di atas awan.. huhuh cam awan dania plak aku rasa..

DSC05268

yang ni masa dah masuk ruang udara di Sarawak…

DSC05283

yang ni masa dah masuk bandar Kuching.. dah nak mendarat dah.. mulalah aku cuak untuk kesekian kalinya… hheheh

ada lagi… macam2 aku nak citer… tapi next post lah… ok..

Tinggalkan Jawapan

