Senja yang indah di Pantai Damai, Santubong, Sarawak

sempat juga aku pg pantai damai… kul 6 dah start senja di sarawak ni…. MasyaAllah…mmg cantek giler biler tengok matahari terbenam ni… aku rasa cam nak pg lagik… tak puas lah masa pg Pantai Damai ni.. dah lah kena bayar RM5.00 nak gi sini… huhuh datang dah petang sangat….

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s