Cuti2 Malaysia : Teluk Kemang, Port Dickson, Negeri Sembilan

cuti tahun baru minggu lepas, kami berkesempatan untuk ke Teluk Kemang, Port Dickson. Ini merupakan program Unit Pendaftaran Pejabat Daerah Raub.. aku ngikut sham jer .. heheheh… best gak…leh release tensen… happy2 ngan kawan2… tengok laut… naik bot.. bbq… kami menginap di Kondominium Seri Bulan. Adalah beberapa keping gambar kami amik… budak2 ni jer yang banyak posingnyer.. huhuhuh

Welcome to Teluk Kemang… eheheh

Ikan Bakar, Ayam Bakar, Sosej Bakar, Sotong Bakar… Semuanya terbakar…

Makan Time… En. Anas dah tak pandang kiri kanan dah…. huhuhu

Suasana semasa majlis bakar… huhuhuh

Gambar beramai2… En. anas n Isteri jer takder… g dating… huhuh

Ok itu je leh kongsi… aik kata naik bot… itu aku post lain lah ek… huhuhuh

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s