Jalan-jalan Naik Bot di Teluk Kemang

huhuhu punyer semangat nak mandi laut pagi tuh.. last2 tak jadik… air laut cam berkelodak.. huhuh mula2 diorang nak ajak naik banana boat… tak mau aku.. kang tercampak gak dalam laut.. dalam pada tu.. ada satu bot kat situ.. diorang pun tanya leh bawak jalan2 ker… mamat tu cakap bleh.. ronda2 sampai admiral marina n leisure club….pergghh tengok kapal2 mewah.. tapi tak banyak… dah berlayar semula kot… rm100 jer.. berbaloi lah juga dari naik banana boat tu.. ye dak.. 

 

huhuh udah ler tu ek nengok gelagat deme ni ek…

3 thoughts on “Jalan-jalan Naik Bot di Teluk Kemang

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s