Teluk Kemang di kala malam…

Bak kata pepatah.. tak cuba tak tahu… huhuhuh masa kat teluk kemang time orang sibuk prepare nak bbq.. aku bantai duk belek kamera… memandangkan aku suh sham angkut tripod sekali.. hehe aku try amik gambar waktu malam.. cam biasa.. guna slow shutter .. inilah hasilnya

yang ni pada kelajuan shutter 20 saat, f4.5, focal lengh pada 16mm..

yang ni pada kelajuan shutter 30 saat, f4.5, focal lengh pada 16mm..

so korang.. komen ye… camner nak mantap kan lagik gambar ni…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s