Sambutan Thaipusam Di Raub, Pahang

kelmarin seperti yang kita sedia maklum, kaum india di negara kita telah menyambut Hari Thaipusam.. so pada malamnya.. kami jalan2 di bandar Raub (walaupun dah tau mmg sesak punyer)..tapi sebab nak tengok punyer pasal.. redah je lah.. so ini beberapa keping gambar pada malam tersebut…

mereka ada bakar mercun.. dan ianya tanpa Permit dan akhirnya sorang suspek ditahan … depan mata kitorang lah.. tapi kami tak amik pun gambar suspek tu.. lagipun kami bukan wartawan

ni dari Dewan Jubli Perak. lepak2 kat situ sambil tunggu perarakan tu lalu..  huhuhuh

Agak2 tahun depan nak p Batu Caves lah.. sapa nak ikut… huhuhuh gurau je… ramai orang kat situ.. penyek aku kang…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s