Raub di kala malam…..

ari rabu lepas… aku ngan sham sama2 meredah lautan kereta yang nak balik ke KL dari KLTN….(sapa suruh balik malam kan… dah sesak)… ditambah plak orang ramai yang nak pg ke Dataran Raub…. sebab ada sambutan Riang Ria Tahun Baru Cina di situ… program Menteri Perlancongan Malaysia merangkap ahli Parlimen Raub.. Dato’ Seri Dr. Ng Yen Yen… macam2 persembahan ada… tapi tak seperti tahun lepas.. aku gila amik gambar.. kali ni aku relaks jer.. malas nak amik… jalan2 tengok.. shoot sekeping dua.. sebab aku ngan sham ada misi lain malam tu…. hehhe

inilah dia misi kitorang malam itu… kami guna slow shutter untuk amik semua gambar yang dibawah ni… ada yang 5 saat, 10 dan 20 saat pada bukaan apperture dari f9 hingga f22 pun ada… try n error.. ISO aku wat 100 jer… ok.. betul ke setting aku tu.. muahahha.. ini adalah sebahagian gambar yang diambil…

ok.. any opinion or apa2 komen2 lain…. sila tinggalkan komen anda disini….

4 thoughts on “Raub di kala malam…..

  1. Alhamdulullah anda berjaya, menunjukkan bandar Raub yang indah waktu malam.
    Cantik rupanya bandar Raub kalau diambil guna kaedah fotografi itu…. Tahniah
    Tapi kalau lihat hari siang….hahhhhh… letihlah mata.

  2. err… terima kasih…. baru nak belajar… hehe mmg “letih” kalau lihat Raub di waktu siang kerana kepadatannya… kadang saya pun kalau ke bandar raub tu… tak tengok kiri kanan dah… menderu je terus ke rumah.. bila lengang atau malam baru dapat kita lihat apa yang kita tak lihat di waktu siang.. blog anda pun menarik… best baca…

Tinggalkan Jawapan

