Hutan Simpan Kg. Som, Jerantut

Kali ni letak gambar utan plak… tapi utan ni tepi jalan je.. tak payah nak trekking.. siap leh drive lagi… mmg best hutan ni sebab aku rasa cam berada dalam alam lain.. dulu2 lagi sejuk  tempatnya.. tapi skarang macam dah kurang sket… orang pun ramai sggah sebab ada pondok dan tempat rehat.. sampah pun dah makin banyak.. aku tengok dalam alur2 sungai kecil pun dah ada plastik orang buang2… jgn lah macam tu.. hutan adalah khazanah kita.. peliharalah.. dan jaga… sedih gak… kat sini juga ada pokok besarrr… beberapa pemeluk lah lebarnya.. heheh tapi sebab singgah kejap je.. hanya beberapa keping je dapat shot…

null

null

null

null

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s