Arnab yang cute

aik.. kata arnab yang cute.. kenapa keras kejung ni.. ahaks… ini hanya arnab perhiasan landskap.. tapi pada aku ttp cute.. cam betul jer… dan “mereka” ini telah menyebabkan aku tertiarap..meniarap nak amik gambar arnab ni di Sudut 5S Zon Chengal, Unit Pendaftaran dan Unit Hasil.. sabar jelah aku… sib baik takder orang.. hehe

cute kan!… huhuhu

psst .. sham cakap sudut 5s zon chengal ni menang sudut terbaik…

nota aku : sudut terbaik tak bermakna jika arnab ni takder.. wakakakak

Funfair di Raub…. huhuh

rasanya dah hampir sebulan kot funfair kat raub tu dibuka.. adalah 2 kali aku pegi.. tak der menda menarik sangat… budak2 sukalah kot… permainan pun tak berapa banyak.. rumah hantu… aku n geng pernah masuk dulu.. (bukan kat raub) huhu.. tapi mengakibatkan aku n geng gelak sampai kuar air mata.. sebab member melatah kena sakat ngan “hantu” sabar je lah..

null

null

null

null

null

null

null

null

silat untuk pengantin

huhuhu silat dan majlis kahwin mmg tak dapat dipisahkan.. namun pada masa sekarang sudah kurang orang bersilat di majlis kahwin.. hatta silat pulut sekalipun… meriah kalau silat dan disertakan bersama pasukan kompang.. gamat suasana… hehehe

ari ni nak post gambar Silat… biasa silat Gayong Pancasila.. tapi kali ni Silat Cekak Harimau Pikum.. Guru Silatnya adalah Pak Din Koboi atau.. En. Baharin dari Felda Tersang.. dah lama beliau mengajar silat.. kadang2 memenuhi jemputan orang berhajat untuk mempersembahkan silat pada majlis perkahwinan..

berikut adalah aksi anak-anak didik Pak Din… unik dan menarik kerana menggunakan gerakan seekor harimau.. nak tahu lebih lanjut kena belajar dengan Pak Din… hehe

null

null

null

null

null

Gambar2 diatas diambil di majlis perkahwinan anak perempuan pemilik Restoran Rokiah Satay.. besar dan meriah majlisnya.. siap ada acara “TOL”.. hahah punya banyak tol kena… huhuhu

null
huhuh jenuh nak bertawar TOL ni… sampai pengapit pun kena berbalas pantun… hihi

null
nilah pengantinnya.. sama cantek.. sama padan…

ops… aku bukan photographer rasmi pengantin.. tapi photographer “rasmi” Pak Din… huhuhuhu