Sukaneka Tadika Perpaduan Daerah Raub

semalam sempat lagi jenguk anak2 sekolah tadika perpaduan neh bersukaneka.. tapi tak sempat tengok diorang bersukan sebab datang dah lambat.. saja je melawat2 tengok anak kenalan2 yang menyertainya.. macam2 gelagat mereka2 nih.. maklumlah budak2.. aktif lain macam kalau bab bersukan neh..mmg tabiklah pada guru2 tadika, sebab leh handle budak2.. kalau suh saya yang handle alamatnya.. menangislah kat situ.. huhuhu

null

Budak2 main hulahoop..

null

anak en Rahman dan Puan Sabariah.. Shamil

null

penat bersukan ye dik..

null

bakal pemain bolasepak wanita negara ? huhuh

null

tiup jgn tak tiup…

null

anak Pn. Nooramalina, pemilik butik amysufya

null

bakan gimnas negara ? heheh

null

saya nak.. saya nak…

hahaha suka hati je aku letak caption gambar.. huhuh

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s