Sony Alpha Zoo Challenge 2010

minggu lepas.. aku n sham sempat join Alpha Zoo Challenge anjuran Sony.. join suka2 je.. dapat kenal geng2 lain .. ahaha teracun kejap.. sham dah kejung kat situ…. aku buat muka relaks je… walaupun tidak memenangi apa2 hadiah.. namun banyak pengalaman yang kami kutip haritu..kebetulan pula berjumpa ngan cikgu dman dari bilut dan seorang lagi alpha dari bentong.. huhuh ni adalah antara gambar2 yang sempat aku upload…

null

mr john sedang memberi taklimat….

null

si leher panjang

null

ramai gak budak2 sekolah n tadika wat rombongan ari tu… macam2 kaler uniform ade.. hehhe

null

burung botak… (aku tak tau nama penuh dia.. huhuh)

null

seronok plak naik tram nih isk

null

singa yang malas…

null

aku tak tau apa motif dua ekor kuda belang nih berdiri kat situ.. lama tau.. tak gerak2 tempat lain

null

lazy rhino.. mentang2 duk zoo…

null

mengenang masa hadapan

null

ini adalah salah satu gambar mama orang utan yang akushoot.. dan subjek yang  hantar untuk pertandingan tersebut… tapi tak terpilih

null

unta fadang fasir… sedang tersengehh…. suka agaknya duk zoo

null

flamingo…

null

antara peserta yang hadir tengah rehat2 sambil tunggu print gambar.. sib baik aku n sham dah print awal2

null

sham yang penatttt…..

One thought on “Sony Alpha Zoo Challenge 2010

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s