Firework Photography

Tadi berlangsungnya acara Riang Ria Aidilfitri Parlimen (cam rumah terbuka lah)… tp tak gemar tul bab makan berebut.. apa yang nak direbutnya.. makanan yang disediakan mmg sedikit pun.. tak dapat nak menampung jumlah yang hadir… lainlah VIP atau VVIP makanan mereka mmg telah terhidang… aku malas nak cerita panjang.. mmg tiap2 tahun itulah ceritanya.. gambar aku upload kemudian.. sebab ada gambar lain yang aku nak upload dulu…

Bersama geng2 Kelab Fotografer Raub… kami mencari lokasi utk amik gambar bunga api.. ni perjumpaan adhoc je.. contact mana sempat.. bincang pasal setting.. aku pun cari tutorial kat internet.. salin mana yang penting je…

antara setting yang kami pakai : Manual Fokus+ S 5 – 20 saat + F8-16 + ISO 100/200  (aatau

                                                                 Manual Fokus + Bulb + F22+ ISO 100/200 (ni ikut suka.. ada yang guna 30 saat .. hahah)

erm ada juga yang menggunakan kertas hitam.. tp aku tak reti sangat…  so kami ikut mana yang boleh je…  so inilah hasil dari Kamera saya… sorilah gambar AMATUR kan.. ada cantik ada tidak… budak baru belajar maaaa

enjoy ek

null

null

null

null

null

null

null

null

null

gambar light trail.. jap2 gi aku upload.. tk pun pg karang.. ngantuk dah

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s